Amanda2

- Amanda Wiberg. ♥

Vad säger det er ?
Varje gång jag hör det så säger det mig underbar. Helt jävla underbar.
jag kan inte riktigt förstå att det faktiskt bara varit du och jag i ett år.. Ganska konstigt, att det bara är ett år. Det känns ju som en evighet. Men nu är det du och jag för alltid och för evigt , mitt fina hjärta !
Jag är verkligen jätte glad för att Maria lät mig lära känna dig, för det var ju allt hon som förde oss samman. Så jag tackar dig med hela mitt hjärta för att du lät mig träffa min underbara bästavän.
Så Maria ett jättetack till dig för att du gav mig Amanda !
Och Amanda, du är helt jäkla underbar, otroligt underbar. Finns verkligen ingen som har ett sånt hjärta som du. Du har ett hjärta av guld och bryr dig om alla som du älskar. Man kan ju inget annat än att le då man är eller tänker på dig. Jag har en sån himla tur som faktiskt fått träffa dig, och får lov att dela underbara minnen men dig. Minnen som jag aldrig kommer glömma. Att somna och vakna upp sidan om dig är det vackraste jag vet. Att se dig le, gör mig glad och fylld med lycka. Men att se dig ledsen eller sårad gör mig totalt knäpp. Jag fattar verkligen inte hur man bara kan.. Fattar inte att man vill såra någon som dig, du är liksom världens underbaraste tjej ! och jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig, dag som natt vilken tid på dygnet som helst.
Jag har försökt att förklara för dig och alla andra som läser din blogg hur mycket du betyder för mig och hur glad jag är över att det är du som är min bästavän. Men efter cirka en 30 minuter här och fortfarande skulle jag kunna skriva massor om dig, så har jag kommit fram till att jag aldrig kommer att kunna förklara hur underbar du är för det finns inga ord som är så starka.. Men du ska veta att jag älskar dig och som jag sagt du och jag för alltid och för evigt ! - Amor vincit omnia. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: