rubrik? :D

skoldagen har varit väldigt chill kan jag säga.. hade typ en och en halv lektion + en film ;) haha (y) 

på vägen hem så bråkade jag och simon om vem som hade finast hår, haha! och senare höll jag på att trilla hela tiden, sjukt halt.. det måste sett roligt ut för den som gick längre bak xd tanken på det fick mig att skratta när jag gick där, (jag vet att jag är speciell ja ;)) fast jag tar det possitivt! :D
det sämsta är att jag typ är sjuk, mer än vanligt då (a), jag har en sån förfärlig hosta, huvudvärk, lite ont i halsen, snorig, kan knappt prata eller andas ibland, riktigt jobbigt. så fick ta huvudvärkstablett, hostmedicin och nässpray -.- men aja, blir nog ändå skola imorgon, hoppas på det iaf! :)
haha, och kan ni gissa vad jag gör just nu? lyssnar på musik så klart :D 
hörs senare!

bjuder på två bilder som jag tog nästan nyss, fast håret var finare imorse :p 



 
kuddar är mysiga! :D

med kärlek, från amanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: