2011-09-30

min skoldag har sett ut så att den började med matte, jag och lina spelade chefrens, och när vi hade ungefär 5 rum kvar så fick vi börja om från början, eftersom att man tydligen bara kunde spela i 9 timmar, haha? så det var bara att börja från rum 1 igen.. lite seegt ändå. klockan 9 gick jag iväg på elevråd, är reserv för maria som är på semester, det enda som hände var att vi valde "styrelse" för elevrådet och planerade vilka dagar vi skulle träffas nästa gång. ganska kul ändå, haha. fick sedan gå tillbaka till de sista femton minuterna av svenskan, såg på Onskan idag igen, som sagt väldigt hemsk, men ändå så bra. efter det hade vi spanska, med världens drygaste vikarie och vi såg på tv, ett avsnitt som vi sett minst 3 gånger förut -.- sen hade vi i alla fall lunch, pizza - faktiskt ganska gott. efter det idrott, där vi först hade uppvärmning, sedan sprang vi hundra meter, vilket jag gjorde på 16.78, tror jag det var. helt okej ändå. efter det sprang/joggade/gick jag 3 km och till sist hade jag och några andra tjejer en bollek med killarna, eller något i den stilen. och sist men inte minst så hade vi bild, drygt och jobbigt, jao. är dessutom inte klar, så fick ta hem det.. men det löser sig förhoppningsvis. hade följe hem med amanda, som snällt väntade till jag slutade, söt som hon är! 
ja, ungefär så har min dag sett ut, och som sagt så har vädret varit toppen hela dagen, bättre än i somras till och med.. men jag klagar inte! 
nu ska jag gå och städa undan på mitt rum, hatar när det ser ut som det gör just nu, kläder och saker precis överallt. ni får ha en fortsatt bra fredagkväll!   

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: