Best feeling ever, typ


Att ta på sig mjukisbyxor efter en lång dag i skolan måste vara bland det bästa som finns, så sjukt härlig känsla! 
Jag, Anna och Linnéa lyckades fylla ut vår håla idag också genom att gå och titta i lite affärer och när himlen blev svart och det värsta vädret bröt ut med både åska, muller och ösregn, satte vi oss på ett fik och drack varm choklad. Mysigt värre.
Har nyss haft ett trevligt samtal med Matildahjärtat och nu sitter jag här och lyssnar på NRJ (om ni inte redan gjort det men har möjlighet, så ladda ner appen. Så himla bra!) samtidigt som jag pluggar engelska och matte. Ska ta tag i det nu i alla fall..
 
Imorgon är det fredag, jag har sovmorgon till 10, endast två lektioner, kanske ska träffa någon av mina vänner och det kan faktiskt nog inte bli mycket bättre än så! ♥ 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: