Nummer 2: En bild på din kompis som vet mest om dig.


En jättegammal bild, och ja, jag såg ut sådär..
Den som vet allra mest om mig och känner mig bäst är självklart jag själv, men annars är det nog faktiskt Lina. Henne har jag känt sedan första klass och hon har alltid varit min vän, det var inte förrän i mellanstadiet någon gång som vi kom riktigt nära varandra. Vi var varandras raka motsatser, men olika dras till varandra och lika stöter bort, inte sant? Fast självklart behöver det inte vara så, men det passade bra in. Vi var i stort sett varje dag, inte för att vi bodde nära varandra eller någonting, men vi hade alltid lika roligt och hjälptes åt med läxorna också ibland. Lina är en helt underbar person som jag verkligen uppskattar. Hon finns alltid där och förstår, hon försöker åtminstone. Än idag är hon en av mina bästa vänner och jag kommer aldrig sluta älska henne. Det hoppas jag att hon vet.
Annars är det Amanda och Kim som vet mest om mig. Tänk ändå att Amanda har jag bara känt i lite mer än ett år och vi delar allt, förutom hennes pojkvän då, haha! Och Kim har jag gått i samma klass tillsammans med i snart tre år, men inte förrän i somras började vi prata ordentligt. Egentligen vet jag inte varför, men nu är även han en av mina bästa vänner och honom litar jag på till 110 %.
Jag har många väldigt bra och nära vänner i stället för en, som ni kanske märkt. Tack till ALLA mina vänner för att ni alltid finns där och stöttar. Ni betyder extremt mycket för mig, kärlek till er! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Aww, sjukt fint skrivet. Du betyder jättemycket för mig också ska du veta, älskar dig! <3 / lina

2012-02-29 | 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: