Jag är en fråga utan svar

Var i Kristianstad igår för att kolla upp var min nya skola ligger, lätt som en plätt var det att hitta! Tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra det här, men lagom nervös är man ändå. Så många frågor, men inte tillräckligt bra svar.
Vi både fikade och shoppade när vi ändå var där, och jag fick faktiskt med mig en hel del.. Ett par byxor, en väska, ett linne och en tröja. Och så beställde jag ett par converse igår också. Det var lika bra när jag ändå var igång, haha.
 
På kvällen träffade jag Amanda, vi gick till affären för att fylla på pengar på min mobil och så gick vi en runda, sedan blev det mys med film, glass, läsk och chips hemma hos henne, sov där också. Det var riktigt längesedan vi hittade på något och det var verkligen efterlängtat ♥Väldigt bra lördag för min del! 
 
Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Allt bra med dig idag? :)

Svar: jadå! Själv också? :)
amanda

2012-07-29 | 16:22:35
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se
Josefin Olsson säger:

Ska du bo på internat i Kristianstad eller du ska pendla? :)
Kan du någon bra sida för billiga converse skor? :)) love u <333333333

Svar: Jag ska inte bo på internat, utan har valt att pendla med buss fram och tillbaka varje dag i stället.Jag köpte mina på Lager157, en butik/hemsida med märkeskläder till halva priset! Tyvärr är alla converse slut för tillfälligt :/ älskar dig också vännen! <33
amanda

2012-08-16 | 21:16:04
Bloggadress: http://Idaanniolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: