Jag hissar & dissar

 
♥ CITAT/MOTTON. Kan sitta och läsa citat och motton hur länge som helst, en del stämmer in så himla bra och vissa citat kanske man till och med lever efter, jag bara älskar det!
 
♥ TV-SERIER. Serier man bara inte kan sluta följa eller som man verkligen inte kan missa. Flera timmar går åt, men vad är egentligen mysigare att göra när det regnar ute och man ändå inte har något bättre för sig?
 
♥ INTERNETSHOPPING. Man vet inte riktigt hur plagget/saken är, hur det ser ut eller någonting. Det blir nästan spännande. Man behöver inte åka någonstans heller. Tyvärr är det inte lika roligt om det är under förväntningarna och inte alls som man tänkt sig. 

♦ SVENSK SOMMAR. Säger bara tre ord: kallt, regn och storm.
 
♦ BARNBIDRAGET. Att man inte får barnbidraget över sommaren när man fyllt sexton, nu måste jag alltså vänta till september innan jag får pengar igen?! 
 
♦ SKOSKAV. I hate it!! Fick för mig att använda mina ballerinaskor en dag i skolan innan sommarlovet (som jag för övrigt inte använt på vääldigt länge) och så klart fick jag skoskav. Trots plåster på hälarna, hade jag så ont att jag gick barfota hem (har ungefär 2 km hem, vilekt inte är speciellt långt men då kändes det som en evighet) och att då gå på asfalt som blir jättevarm när solen står på, är inte det allra smartaste. För i stället brände jag fötterna, fick blåsor och kunde tillslut knappt gå. Men det var väl skönt? Fast NEJ. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: