Red lips

Allting rullar på bra, skolan, fritiden och ja, livet helt enkelt. Jag har den här veckan dessutom överlevt ett utvecklingssamtal, som gick oväntat bra. Det här ska jag nog fixa!
Kommer nog aldrig glömma hur osäker jag var de första veckorna, på allt som hade med gymnasie att göra. Hur jag grät efter första skoldagen och hur gärna jag ville byta både skola och linje.. Usch ja, det var hemskt. Men ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att jag hade kunnat ha det mycket bättre än nu. Jag har fått ett helt nytt gäng med vänner, kan faktiskt prata med alla i min klass och jag trivs utmärkt rent allmänt. Jag kan verkligen vara mig själv. De där fjärilarna i magen var nog ganska bra trots allt. Det är viktigt att våga gå sin egen väg!
 
Imorgon är det redan fredag och jag inviger förmodligen helgen med bio, jag och Matilda är sugna på att se den sista filmen i Twilight-serien. Verkar himla bra i alla fall. 
Har en del saker att göra nu, innan jag kryper ner hos min syster för att sova.
Ni får ha de bra, så hörs vi när vi hörs! P & K ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: