Ibland går lite lycka att köpa

Min syster och hennes killkompis, samt Matilda och jag tog en tur in till det nyöppnade Emporia igår, mest för att kolla läget. Och visst, det var stort och hade många affärer. Men gick man inte vilse, om man nu över huvudtaget kom fram för allt folk, så vet jag inte vad. Stod inte ut längre än en och en halv timme ungefär, sedan åkte vi därifrån. Det var verkligen panikartat, helt hemskt!

Eftersom att det inte blev någon shopping igår, så tog jag och Matilda tåget in till Malmö idag i stället, dock inte till Emporia igen. Kan säga att jag är mer än supernöjd med mina 7 köp för under 1000 kr, U N D E R B A R T! ♥
Kommentarer
Anonym säger:

Hej, jag undrar var ni var och handlade ? Blev helt dö kär i både skärpet och halsduken, kram Ida

Svar: Hej sötnos! Vi var i Malmö. gick på gatorna vid trangeln. Halsduken kommer från Monki, och den är minst lika mysig som den ser ut, haha. Finns i färgerna svart, vit, "grönblå" och då, vinröd. Och skärpet kommer från H&M :) Kramar!
-

2012-10-29 | 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: