2013

Tjabba tjena hallå! Har länge länge tänkt att jag skulle slänga upp ett inlägg här på bloggen, men det har helt enkelt inte blivit av. Lite roligt att det är ett fåtal som kikar in ändå ibland.
Det är i alla fall nytt år med nya händelser och en ny termin i skolan har börjat. Jag hann gå en och en halv dag innan jag blev sjuk.. Har förmodligen dragit på mig någon form av influensa med feber och värk i kroppen, dock är det på bättringsvägen igen skulle jag tro. Hoppas i alla fall. Men nog om det, annars då? Jag har fixat så att jag kan gymma igen, nu jävlar ska jag bli fit for fight! Min lillebror har även fyllt 12 år, inte klokt vad tiden går fort. Och så har jag fyndat en del på mellandagsrean tillsammans med min soulmate, det är lätt bästa rean på hela året. Fick med mig bland annat ett par nya skor och en parkas. Verkligen helnöjd, sällskapet klagar jag inte heller på ♥
Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig i badet nu en stund, kanske göra ansiktsmask och läsa lite. Ni får ha det bra så hörs vi när vi hörs! XOXO (som min mamma, Matilda och jag hade sagt ;)
 
Kan rekommendera er att följa mig på twitter och instagram, där jag är rätt mycket mer aktiv: @amandaawiberg
Kommentarer
FOUR - wendla säger:

Jättefina örhängen! Vart är de köpta?
/Wendla :)

Svar: Förlåt för himla sent svar, men de är köpta på Gina tricot! Tack så mycket :) kram
-

2013-02-15 | 18:21:26
Bloggadress: http://four.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: