Sunday, but rainy day

Trots huvudvärk, tråkigt väder och plugg som väntar idag så tror jag att det kan bli en väldigt bra söndag. Vaknade upp bredvid lina imorse, som jag för övrigt lämnade vid tåget för en timma sedan ungefär, och kommer somna bredvid älskling ikväll. Mys.
Har ändå haft en grym helg med ett killerpass på gymmet (sjuk träningsvärk, härligt!), öppet hus på skolan, övernattningar med vänner och intag av både pizza och thaimat hehe. Dessvärre har jag varit riktigt dålig på att ta bilder på allt som hänt..

Nu tänkte jag gå ner och laga lite middag innan jag tar tag i allt som behövs göras idag, bland annnat packa och plugga som sagt, engelskaprov imorgon.. Pussar!

 
Gamla bilder på mig och lina som vi hittade på datorn igår, rätt sjukt ändå att vi känt varandra i mer än tio år..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: