"Mor och dotter-dag"

Började min första dag på lovet hos tandläkaren, så jäkla glad över att jag inte hade några hål (var lite skraj där ett tag)! Sedan körde jag och mamma in till stan för att käka på subway och titta lite i affärer, fick med mig nagellacken nedan hem. Letat länge efter just dessa nyanser, perfekt! Övningskört i nya bilen har jag också gjort, gick riktigt bra för att vara några månader sedan sist. Avslutade eftermiddagen med en promenad i solskenet. Härligt värre! 



Nu tänkte jag vila lite och dricka te innan jag påbörjar skrivandet av mitt cv för jobb, samt städning av rummet och bakning. Ha det bäst så länge! 

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4225975273 "
Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Mysigt :)

2014-02-17 | 17:09:56
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: