sommarstuga vid havet

- det är något jag vill ha, det är riktigt mysigt! har varit hos bästavän, lina, i hennes sommarstuga sen i måndags, därav den dåliga uppdateringen, men har som sagt sommarlov. har haft det riktigt roligt och jag saknar henne och hennes familj redan, och självklart alla andra jag träffat också! vi har badat i havet, solat (har blivit riktigt brun/röd), spelat kort, promenerat och gjort en massa annat skoj, längtar till att jag ska dit igen, hihi. 
tack alla, speciellt underbara lina, för dessa superroliga dagar! ♥ 
och förresten, tack för de fina presenterna, lina& ida, älskar dem och så klart er! ni betyder obeskrivligt mycket! ♥
visar kanske preseterna senare, det är iallafall ett par örhänge, ett halsband och ett armband.

nu när jag kommit hem därifrån så har jag bland annat varit och handlat med mamma och syster, duschat, lyssnat på underbar musik och även ätit glass med hallon och vindruvor, mums!

har förresten även gjort ny header och fixat till rubrikerna, nu ska de vara svarta, så att de syns bättre. är inte säker på att det funkar eller att ni ser det med en gång, men prova att trycka f5 annars.
det var allt för ikväll, tror jag ska lägga mig och titta på film innan jag somnar, så godnatt! :)
bild från min födelsedag.. som dessutom var toppen!

Kommentarer
lina :D säger:

tack själv! längtar också tills nästa gång, det får bli snart? :)

älskar dig. <3

2011-06-30 | 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: