Julafton

Heeey sexy lady, det var inte igår! 
Den senaste tiden har gått så otroligt fort och nu är det redan julafton. Det är helt sjukt att jag redan gått en termin på gymnasiet och har jullov nu. Men skönt och välbehövligt är det kan jag lova. För det har hänt en del.. Det borde det väl ha gjort i alla fall? Jag menar det var trots allt mer än en månad sedan jag skrev sist.
 
Anyway, jag har hunnit överleva jordens så kallade "undergång" (ingenting hände, och det var väl bra), se den där sista delen av Twilight som jag tjatade om förra gången, shoppa, färga håret mörkbrunt, umgås med vänner, sova på hotell och vara på spa, samt förbereda en massa inför julen, gå på julmarknad och julskyltning, fira lucia, baka pepparkakshus, ha avslutning och sånt mysigt. Mitt liv känns under kontroll för tillfället, inga prov i skolan eller andra jobbiga saker att tänka på och det är en stor lättnad. Det får mer än gärna hålla i sig för alltid. (Det var värt ett försök, okej?)
Jag hoppas att ni får en bra julafton, nu måste jag nog kila ner och äta frukost för magen kurrar.
God jul allesammans! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: