99 frågor

OM DIG:
1. Ditt namn? Amanda
2. Exakt ålder? 17 år 7 månader 18 dagar
3. Vart bor du? Tomelilla
4. Bor tillsammans med? Mamma och Göran
5. Husdjur? Inga för tillfället
6. Färg på ditt hus? Gul
7. När är du född? 26 juni 1996 
8. Klass? ES2C 
9. Vilket år tar du studenten? 2015 - GALET ÄR VAD DET ÄR
10. Något jobb? Nope, men vill ha! 
11. När ska du sova ikväll? Snart
13. Duschat idag? Nje, fast jo
14. Kramat någon idag? Ja, hela två stycken till och med!
15. Pussat någon idag? Ja
16. Vad har du ätit idag? Mackor, hallonkesella, Whoppermeal från bk, choklad och nudlar med grönsaker och torsk
17. Dagens klädsel? Svarta jeans, vinröd tröja med tryck, svart kofta + nike air force 1 mid
18. Dagens smink? Ögonbrynspenna, rouge & mascara
19. Dagens sötnos? Min pojkvän, dagens sötnos alla dagar 
20. Dagens roligaste? På bildlektionen när jag gjorde ett konstigt läte, mina kompisar frågade vad jag höll på med, och jag svarade med att jag var en dinosaurie som inte riktigt hittat sitt sätt att uttrycka sig på än, lol (alla brast ut i skratt, inklusive jag) sämsthumor.nu
21. Har du några nära vänner? De allra bästa
22. Hur många har du kysst? Oj, bra fråga!
23. Vem kramade du senast? Matilda 
24. Har du hånglat? Vad är det? Skämt å sido, jaa
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen hoppas jag annars jävlar (linas svar var för bra för att ta bort)
27. Har du pojk-/flickvän? Yes
28. Vem pratade du med i telefon senast? lina, vi pratar just nu
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Älskling - "Okaj tjajor! (massa emojis)"


FAVORIT:
31. Film? The perks of beeing a wallflower eller Sydney White kanske
32. Låt? Just nu: Happy - Pharrel Williams BLIR SÅ GLAD SÅ GLAD
33. Mat? Kyckling och tacos
34. Dryck? Cola eller vatten
35. Färg? Rosa, vitt, svart..
37. Plats? Min pojkväns säng. SÅ. SKÖN.
38. Land? Inte varit i så många länder, men vill till USA och Australien
39. Ämne i skolan? Bild och form 
40. År? Har så dåligt minne att detta blir svårt att svara på


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Tänker på alltför många hela tiden
42. Personen du kysste? Min loverboy
43. Gången du spydde? Vet ej
44. Gången du grät? Händer alltför ofta 
45. Pizzan du åt? Capriccosa, i lördags
46. Gången du var i Göteborg? 2011
47. Gången du var i Stockholm? 2008 
48. Gången du var full? Lördags/Söndags
49. Gången du var hög? Aldrig varit 
50. Personen som såg dig gråta? Skulle gissa på min pojkvän eller mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Singel: festa, förhållande: mysa 
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel, fast bubble struggle är rätt svårt att klå lol 
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Natt eller dag? Dag, är fan mörkrädd
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad 
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel 
60. Svart hår eller blondt? Blondt 
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna 
62. Choklad eller lakrits? Lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg (Hur kan man inte älska: Alla heter Glenn i Götebooorg??)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt 
65. Coca cola eller pepsi? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Kebabpizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva för fan 

ANTAL:
70. Personer du älskar? Typ 20 
71. Personer du hatar? 2-3
72. Personer som sagt jag älskar dig till dig? Vet inte 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2 eller 3
74. Glassar du ätit på en dag? Tappat räkningen
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? En förhoppningsvis!
76. Gånger du haft minnesluckor? Hur ska man komma ihåg det? lol
77. Gånger du varit hög? 0
78. Personer du saknar just nu? Rent för många tyvärr
79. Gånger ditt hjärta brustit? En fjärdedel

VEM:
80. Vill du kyssa nu? lina! Skämt å sido, kimpis ♥ 
81. Ska du träffa imorgon? Familjen, le boyfriendo och mina classmates
82. Sjöng du senast för? Kommer ej ihåg
83. Hade du senast en facebook konversation med? Gruppchatten <3
84. Spelade du tv-spel med senast? Måste ha varit lina eller min kära lillebror
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Alla mina vänner
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, alldeles för många
87. Förtjänar att dö? Ingen
89. Vill du sova jämte med inatt? Kim, lina eller Matilda hade inte varit fel, bästa sleepisarna ever


VAD:
90. Gör dig glad? Vänner, familj, pojkvän, sol, shopping, party and so on
91. Gör dig ledsen? Förluster, misslyckanden, besvikelse, bråk och att känna sig riktigt värdelös
92. Vad vill du helst göra nu? Sova 
93. Önskar du att du slapp göra? Gå upp tidigt imorgon 
94. Vill du ha nu? Pengar och glass i stora lass, och thaimat förstås 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Hmm, en resa hade inte varit helt fel!
96. Längtar du till? Sommaren, morgondagen, min födelsedag, dagen jag tar studenten.. tror den här listan är oändlig
97. Tycker du om dina betyg? Så länge jag blir godkänd = glad Amanda 
98. Ångrar du något i ditt liv? Ja
99. Är det bästa som har hänt dig? Mina vänner, min familj och min pojkvän ♥

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: