Long time no see

Med Biebers julalbum strömmandes ur högtalarna i bakgrunden jobbar jag på att finna julstämning. Utan snö är det inte helt lätt kan jag lova. Känner tyvärr att julen är överskattad i år, och att den kom plötsligt.. Men nog om det, här får ni lite snapshots från den senaste tiden (trots allt mer än en månad sedan jag bloggade?!)

Tänkte fixa det sista till mina julklappar och sätta upp den lilla plastgranen i mitt rum innan jag går och lägger mig, riktigt trött ikväll. Lovar att jag ska blogga snart igen, kanske redan imorgon, så håll utkik!
Tror att bilderna talar bra för sig själv, mycket julbak har stått på schemat! 
Och annat smått och gott förstås, mycket tid har jag spenderat hemma hos min pojkvän, och med en massa plugg såhär innan terminens slut.. Såhär lagom till jul har jag även åkt på en rejäl förkylning, min vanliga otur. 
Ps. The Hobbit Smaugs Desolation är helt klart sevärd, faktiskt riktigt bra! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: