Backpack

Har så länge, och då menar jag verkligem lääänge, varit ute efter en ryggsäck och idag fann jag en lagom stor som faktiskt föll mig i smaken. Är egentligen inget fan av ryggsäckar direkt, men eftersom jag får så pass ont i rygg och nacke av andra väskor så var det ett måste.
Tycker det ser sjukt snyggt ut på andra människor, men själv känner jag mig som åtta år igen ungefär haha. Vänjer mig förhoppningsvis ;) 
Tror faktiskt att jag ska inviga den senare i eftermiddag när jag ska till lina för tjejkväll med sleepover och hela köret, mysigt! Om inte så får det väl bli på måndag när det är dags för skola igen. 
Nu ska jag gå ner och fixa en sen lunch och starta några avsnitt pll, hoppas att ni får en bra helg!
Vad tycker ni om ryggsäckar, hiss eller diss? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: