One of those days..

Bild ur arkivet 

Kan inte somna, så jäkla jobbigt. Tankarna går på högvarv och öronen slutar inte pipa. För övrigt har jag haft en dålig eftermiddag/kväll också, inte hänt någonting. Så uttråkad att jag bara vill sova. Önskade att jag inte var så himla ensam heller. Det är i dessa stunder man behöver sällskap som mest. 
Vet inte vart jag vill komma, vill bara skriva av mig lite. A lot going on in my mind.  

Positivt: igår var en bra dag, framåt kvällen firade vi fina mamma som fyllde år med god mat tillsammans med familj, släkt och vänner. Vi tog en roadtrip till Ystad lite spontant på kvällskvisten också. Och så sov Matilda här. Mys. 

Hoppas på ett bra avslut imorgon, av denna helg med väääldigt blandade känslor, natti 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: